« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

4. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:

1) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działki nr 1018, położonej przy ul. Legionów w Lubartowie, w obrębie 7 - Śródmieście, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat;

3) ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta Lubartów.

3) wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Miasto Lubartów do spółki Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. wkładu niepieniężnego/ aportu;

4) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu na pokrycie części wydatków związanych z realizacją zadania pn.: ,,Centrum aktywności senioralnej i realizacji usług społecznych";

5. Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

6. Przyjęcie protokołu z obrad:

7. Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.

8. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej