Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy części działki nr 1018, położonej przy ul. Legionów w Lubartowie, w obrębie 7 - Śródmieście, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat;
2)
uchwalenia zmiany w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubartów;
3)
ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta Lubartów.
3)
wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Miasto Lubartów do spółki Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. wkładu niepieniężnego/ aportu;
4)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu na pokrycie części wydatków związanych z realizacją zadania pn.: ,,Centrum aktywności senioralnej i realizacji usług społecznych";
5)
zmieniająca uchwalę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej;
6)
zmieniająca uchwalę w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025.
5.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
6.
Przyjęcie protokołu z obrad:
1)
XIII sesji w dniu 17 czerwca 2025 r.;
2)
XIV sesji w dniu 8 lipca 2025 r.;
3)
XV sesji w dniu 5 i 9 września 2025 r.
7.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.