Porządek obrad
2.
Złożenie ślubowania przez radnego Rady Miasta Lubartów.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.
5.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Lubartów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 rok.
7.
Raport z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Lubartów na lata 2023-2025 za rok 2023.
8.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
nadania statutu Miejskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Lubartowie;
2)
odwołania dodatkowego przedstawiciela Gminy Miasto Lubartów w Zgromadzeniu Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej;
3)
wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Gminy Miasto Lubartów w Zgromadzeniu Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej;
4)
odwołania radnego ze składu Komisji Budżetowej i Inicjatyw Gospodarczych Rady Miasta Lubartów;
5)
uzupełnienia składu Komisji Budżetowej i Inicjatyw Gospodarczych Rady Miasta Lubartów;
6)
odwołania radnego ze składu Komisji Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Lubartów;
7)
uzupełnienia składu Komisji Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Lubartów;
8)
odwołania radnego ze składu Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Rekreacji Rady Miasta Lubartów;
9)
uzupełnienia składu Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Rekreacji Rady Miasta Lubartów;
10)
uzupełnienia składu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Lubartów;
11)
powołania Komisji Spraw Społecznych i Porządku Publicznego;
12)
wyboru Przewodniczącego Komisji Planowania Przestrzennego i Budownictwa;
13)
określenia szczegółowych warunków udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości położonej w Lubartowie;
14)
udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubartów wotum zaufania;
15)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubartów za 2023 rok;
16)
udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubartów absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
9.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
10.
Przyjęcie protokołu z obrad II sesji w dniu 28 maja 2024 r.