Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
uchwalenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2025-2027 Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lubartowie”;
2)
obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego obowiązującego na terenie Gminy Miasto Lubartów na 2025 r.;
3)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Miasto Lubartów na rok 2025;
4)
określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Gminy Miasto Lubartów na rok 2025;
5)
zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2024.
5.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
6.
Przyjęcie protokołu z obrad VI sesji Rady Miasta w dniu 29 października 2024 r.
7.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.