Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.
4.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
5.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia opłaty targowej w Mieście Lubartów, określenia stawek, zasad ustalania, terminów płatności oraz zwolnień od opłaty;
2)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu gospodarczego, położonego w budynku przy ul. Bolesława Mucharskiego w Lubartowie, na działce nr 390/8, w obrębie 4 – Zagrody Lubartowskie, z dotychczasowym najemcą, na czas oznaczony do 3 lat;
3)
powołania Komisji Konkursowej do rozpatrzenia wniosków o przyznanie dotacji celowych z budżetu miasta Lubartów stowarzyszeniom ogrodowym prowadzącym rodzinne ogrody działkowe na obszarze miasta Lubartów;
4)
przystąpienia do opracowania zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasto Lubartów na lata 2023-2030;
5)
zmieniająca wieloletnią prognozę finansową;
6)
zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2025.
6.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
7.
Przyjęcie protokołu z obrad X sesji Rady Miasta w dniu 13 marca 2025 r.