Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubartowie za 2023 rok.
5.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasto Lubartów na lata 2023-2030;
2)
określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania;
3)
ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Miasta Lubartów;
4)
zmieniająca uchwałę nr XXV/188/2020 Rady Miasta Lubartów z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych PGK Sp. z o.o. w Lubartowie na lata 2021 -2024”;
5)
wskazania przedstawicieli do Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego;
6)
powołania Komisji Rewizyjnej;
7)
powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
8)
powołania Komisji Budżetowej i Inicjatyw Gospodarczych;
9)
powołania Komisji Infrastruktury Technicznej i Ochrony Środowiska;
10)
powołania Komisji Planowania Przestrzennego i Budownictwa;
11)
powołania Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Rekreacji;
12)
powołania Komisji Spraw Społecznych i Porządku Publicznego;
13)
odwołania radnego ze składu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Lubartów;
14)
zmieniająca uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej;
15)
zmieniająca uchwałę budżetową na rok 2024;
16)
ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta Lubartów.
6.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
7.
Przyjęcie protokołu z obrad I sesji w dniu 7 maja 2024 r.
8.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.