« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

4. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Lubartów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok.

5. Raport z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Lubartów na lata 2023-2025 za rok 2024.

6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:

3) rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubartów za 2024 rok;

4) udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubartów absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

5) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie 8-Za Fabryką

7. Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

9. Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.

10. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej