Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Lubartów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok.
5.
Raport z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Lubartów na lata 2023-2025 za rok 2024.
6.
Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:
1)
zmieniająca uchwałę w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025;
2)
udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubartów wotum zaufania;
3)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Lubartów za 2024 rok;
4)
udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubartów absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
5)
wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej, położonej w obrębie 8-Za Fabryką
7.
Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
8.
Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji w dniu 20 maja 2025 r.
9.
Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.