« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Przedstawienie porządku posiedzenia.

3. Wydanie opinii odnośnie projektów uchwał w sprawie:

a) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego w piwnicach budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 12 w Lubartowie,

b) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości, położonej na obszarze byłego składowiska odpadów, w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat,

c) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości składającej się z części działek gruntu: nr 470/1, nr 471/1 i nr 472, położonej w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat,

d) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Rynek II w Lubartowie, w obrębie 7 – Śródmieście, z dotychczasowym najemcą, na czas oznaczony do 3 lat,

e) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości obciążonej służebnością, wraz z prawem własności zabudowy znajdujących się na gruncie,

f) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 117 (obręb 13-Łucka),

g) wieloletniej prognozy finansowej,

h) uchwały budżetowej na rok 2026.

4. Informacja o wnioskach, które wpłynęły do budżetu miasta na 2026 rok, dotyczących zadań Komisji Planowania Przestrzennego i Budownictwa.

5. Monitorowanie postępów prac związanych z budową S19.

6. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.

7. Wolne wnioski.

8. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej