Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
3.
Wydanie opinii odnośnie projektów uchwał w sprawie:
a)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego w piwnicach budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 12 w Lubartowie,
b)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości, położonej na obszarze byłego składowiska odpadów, w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat,
c)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości składającej się z części działek gruntu: nr 470/1, nr 471/1 i nr 472, położonej w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat,
d)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Rynek II w Lubartowie, w obrębie 7 – Śródmieście, z dotychczasowym najemcą, na czas oznaczony do 3 lat,
e)
wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości obciążonej służebnością, wraz z prawem własności zabudowy znajdujących się na gruncie,
f)
wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 117 (obręb 13-Łucka),
g)
wieloletniej prognozy finansowej,
h)
uchwały budżetowej na rok 2026.
4.
Informacja o wnioskach, które wpłynęły do budżetu miasta na 2026 rok, dotyczących zadań Komisji Planowania Przestrzennego i Budownictwa.
5.
Monitorowanie postępów prac związanych z budową S19.
6.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
8.
Zamknięcie posiedzenia.