« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w zakresie wykorzystania zakupionego budynku przy ul. Wieniawskiego na mieszkania socjalne.

5. Informacja Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w zakresie funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Mickiewicza pod kątem organizacyjno – finansowym.

6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał w sprawie:

1) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego w piwnicach budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 12 w Lubartowie;

2) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości, położonej na obszarze byłego składowiska odpadów, w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat;

3) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości składającej się z części działek gruntu: nr 470/1, nr 471/1 i nr 472, położonej w obrębie Nowodwór, na terenie Gminy Lubartów, z dotychczasowym dzierżawcą, na czas oznaczony do 3 lat;

4) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Rynek II w Lubartowie, w obrębie 7 – Śródmieście, z dotychczasowym najemcą, na czas oznaczony do 3 lat;

5) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości obciążonej służebnością, wraz z prawem własności zabudowy znajdującej się na gruncie;

6) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 117 (obręb 13-Łucka);

7) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu na pokrycie części wydatków związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1551L na odcinku od ulicy Księcia Sanguszki do mostu w ramach zadania „Rozbiórka i budowa mostu na rzece Wieprz w m. Chlewiska wraz z przebudową drogi powiatowej nr 1551L na odcinku od ulicy Księcia Sanguszki do mostu - przebudowa drogi na długości około 920 m”;

8) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025.

7. Informacja Burmistrza o złożonych zapytaniach i interpelacjach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

8. Przyjęcie protokołu z obrad XVII sesji Rady Miasta w dniu 29 października 2025 r.

9. Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.

10. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej